Klik. .Click. .Klik . .

http://www.careeron9.com/

Iklan Jawatan Kosong

Monday 30 April 2012

1st entry ! :D

Dengan lafaz bismillah . . .


Assalam.

Ok,tahniah buat aku kerana berjaya untuk mengadakan blog baru dengan azam dan harapan baru..Heee..Mudah-mudahan blog yang aku create kali ni tidak menimbulkan sebarang kontroversi seperti sekali dulu..Tak de lah kontroversi manapun,tapi ia melibatkan nama dan maruah aku jugak lah..haha..But,it's ok..past is past..Let bygones be bygones..haha.. :D Ayat yang aku selalu guna sehingga sebati dalam diri aku..(nasib tak ramai yang tahu).


Aku tahu,dengan kontroversi yang pernah tidak sengaja aku timbulkan tu pasti akan menimbulkan isu dari bibir ke bibir setiap insan yang tahu akan isu tersebut lebih-lebih lagi dengan kejayaan penghasilan blog baru aku..Haha..WTH.. :D


I'm who I'm..Apa-apa orang nak cakap,aku tetap aku..Bagi aku,create blog bukan satu kesalahan,so suka hati aku lah kan..haha..Just yang salah tu cara kita handle/control blog kita..Kalau baik,baiklah..Kalau salah,jahanam lah..haha..Saja nak mengisi masa lapang dan masa cuti aku dengan mengadakan blog..heee,at least tak de lah aku buat kerja tak senonoh..haha..Am I right?..




So,lepas ni tak payah hairanlah kalau orang kata "Hey,tak rugi ke tak nak sambung
sains lepas ni?" I'M WHO I'M.

No comments:

Post a Comment

/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved dua-tujuh-satu.blogspot.com