Klik. .Click. .Klik . .

http://www.careeron9.com/

Iklan Jawatan Kosong

Thursday 25 October 2012

Welcome home !

Assalam..

Arggghh...Akhirnya sampai jugak Seremban setelah terperuk dalam City Express for 7 hours ! Hee.. Excited nak balik setelah dua bulan tak sentuh remote control tv..Huhu
Tapi mula-mula rasa macam sayang nak tinggalkan Perlis tapi tak pe,demi cuti dan keluarga dapat mengaburi perasaan tersebut. Acececeh..

Dah lama xbalik tanah air,jadi perasaan excited tu terasa menjadi-jadi plak..Sempat bergambar lagi ok..haha..


Perjalanan sepanjang 6+1 jam dalam bas sangat lah memberi satu pengalaman buat diri.Haha.Ehem,maklumah last jalan jauh naik bas tah tahun bila tah.Huhu..Habis semua makanan kat 7e Kangar aku borong.Haha..Cukup 100 orang macam aku, confirm 7e bukak cawangan baru kat depan bilik aku.Okei, aku nak buat promotion bas City Express. Sekali lagi, City Express. Heish,dah la selesa giler seat dia,memang selesa ditambah lagi kelajuan bas yang cukup pantas.Hanya 7jam aje dalam bas.Memang terbaik lah ! Heee..Aku bukan kemain lagi plan dalam 12 jam dalam bas.Haha..


Bersama Alin



Aku rasa Airasia pun tak seselesa ni. Dahla tiket murah RM 43 je ok..huhu..Cakap pasal syarikat milik Tony Fernandez tu,aku dah beli tiket flight untuk balik cuti nanti..Keseorangan.Sekali lagi,keseorangan.Okei,semoga aku mampu berdikari nanti.

Cuti ni memang akan aku penuhkan masa dengan assignment lah kan ditambah lagi business online yang baru sahaja aku lancarkan.Huhu. Myzara Collection.
Sesiapa rasa nak tengok-tengok boleh lah klik disini .Aku jadi dropship untuk 3pemborong beg,kasut dan baju..Hee..

Herm,dan aku bakal pengantin pengapit kepada akak sedara aku cuti kali ni.Hee..Tetiba rasa macam aku plak yang nak kahwin.Ehem.Wahai Mr.Bobok, silalah cepat melamar saya.Please. Hahaha.. Xpe,yang penting,masa saya konvo,awak mesti ada kasi saya bebear ! Hee..

Ok,lah. Nak start buat assignment ni.Nanti2,kita sambung keyh?..TC.. Wassalam..


No comments:

Post a Comment

/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved dua-tujuh-satu.blogspot.com