Klik. .Click. .Klik . .

http://www.careeron9.com/

Iklan Jawatan Kosong

Sunday 14 October 2012

I'm back !

Assalam..

Yess ! Akhirnya dapat jugak ingat password blog..kan?nampak x kat situ yang aku da lama xbukak blog..fuhhh...
Dan kehidupan aku sekarang cukup berbeza setelah beberapa bulan berlalu..huhu..Now,aku bergelar student UniMAP. My 1st choice. Mesti pelik kan kenapa aku pilih UniMAP?..huhu..Sebab aku nampak future aku kat sini. Aku ambil kos Engineering Entrepreneurship atau Keusahawanan Kejuruteraan. Yess ! One fine day aku nak buka business sendiri.Insya-Allah..Errr,sebelum tu nak bagi tau,UniMAP tu Universiti Malaysia Perlis.

Dalam tempoh beberapa bulan ni,aku akan buka business online memandangkan aku dah mula belajar Introduction to Business .hehe. *Excited state !
Selepas aku buat kajian,hanya dua U saja yang menawarkan kos ni. Utem dan UniMAP.
Utem adalah pilihan kedua aku dan rezeki aku dekat UniMAP. Alhamdulillah..
Kenapa UniMAP bukan Utem? Sebabnya adalah tuanku muda Perlis sayang kami.haha..
Errr,tolong jangan tanya kenapa tuanku muda Melaka xsayang mereka.Please.

Semalam ; Sabtu- Seharian di rumah tanpa memegang tombol pintu utama rumah apatah lagi untuk keluar lunch dan dinner. Hanya sempat menujahkan pandangan ke luar balkoni untuk menyedut vitamin c yang dibekalkan si mentari. Kenapa begitu? Sebab aku perlu say hye pada assingment2 ku dan oh, mid-term ku !

Saya nak berjaya kan?.So kena struggle for that lebih-lebih lagi kena belajar sesuatu benda baru.Maklumlah,sebelum ni saya budak Kimia. Ehem.

Tadi duk2 search2 google blog dua-tujuh-satu.blogspot.com tetiba keluar ni :


Apa benda kejadah ni?

Berbalik kepada UniMAP,now I'm happy to be here. Ni ada beberapa gambar yang boleh dikongsikan bersama.Sila tengok. hehehe

Library baru !

Kawan time orintasi until now.

ex-housemate.

Kakak2.hee..xpaya nak kakak sangatlah..huhu


Ok,1st time berlari bawak payung.


Depan hostel .


Jamuan raya dapat 5ringgit !

Baiklah,nak siap-siap ni. Malam ni ade perjumpaan ko-k SISPA .Siswa-siswi pertahanan awam.huhu.. Take care !

No comments:

Post a Comment

/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved dua-tujuh-satu.blogspot.com