Klik. .Click. .Klik . .

http://www.careeron9.com/

Iklan Jawatan Kosong

Friday 4 May 2012

Detik 1.00 pagi . .

Assalam. .


Like usual,waktu-waktu macam ni bukan waktu tidur aku.Al-maklumlah
saya budak yang senang-lenang sekarang ni,duk sibuk mengisi masa-masa
cuti selama empat bulan.haha.Tapi,tak ada siapa yang tahu betapa
khuatir tambah gerun menanti hari-hari result aku yang akan keluar lebih 
kurang 3minggu lagi.Sadis !


So,untuk menghilangkan perasaan jahat tu,aku cuba menyibukkan diri
berblogwalking dan masuk apa-apa contest yang aku rasa probability 
untuk aku menang tu sangat tinggi.. XD


Duk sibuk berblogwalking, tetiba terdengar..Grrrr..Grrrr..Grrr..
Aku menjadi pelupa sejenak "Eh,aku ni kat zoo kah?" haha..XD
Serious,bunyi tu macam harimau yang tengah mengintip anak dara
yang tengah sibuk online.Opss..


Aku memang berani,so sesaja melawat dapur sambil melintasi bilik ayahku.
Ceh,rupa-rupanya bunyi tadi datang dari ayah.Agak pelik sebab ayah aku jarang keluarkan bunyi pelik-pelik ni.haha.Selalunya lah my mom.haha..Sorry to say ma !


But,tonight aku harus tidur awal.Bukan sebab bunyi pelik tu yang menganggu aku
tapi esok awal pagi aku harus drive ke Klang then terus ke Gombak untuk menghadiri
suatu wedding ni.Okay,so sesapa rasa nak bersaing dengan aku untuk mendapatkan 
RM 200,jom klik di sini .




Aku : Asal aku letak gambar ni?
Korang : Tah kau,pahal ah?
Aku :saja nak bagi korang takut (jawab dalam hati)
Aku :takut tak?..XD

Aku tak suka dengar bunyi pelik-pelik ! XD

4 comments:

/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved dua-tujuh-satu.blogspot.com