Klik. .Click. .Klik . .

http://www.careeron9.com/

Iklan Jawatan Kosong

Wednesday 2 May 2012

Yang hilang dah jumpa .

Assalam. .


Hari ni aku bangun sedikit lewat akibat kepayahan untuk tidur malam tadi.Lebih kurang pukul 3.30 pagi kot baru boleh tidur .heee.Heish, mungkin terlalu banyak perkara yang dirisaukan, lebih-lebih lagi result yang akan keluar dalam sebulan lagi.Heish,semoga aku  berjaya.Amin..


Duk bangun je tadi, terus bukak peti ais.Okay nampak coleslaw, tu lah sarapan aku pagi ni.heee.Petua aku, setiap kali bangun tidur aku wajib minum seteguk air sebelum berus gigi.Mungkin ada yang geli,tapi sebenarnya banyak kot faedah yang boleh kita dapat even dalam jangka masa yang panjang.Contoh macam sembelit, buasir,cirit-birit dan kencing manis.Kenapa boleh macam tu?..Sebabnya,enzim yang terhasil semasa kita tidur (senang cerita air liur basi) sangat-sangatlah berguna dalam proses penghadaman atau kata lain,cuci usus kita..Kesannya,dalam beberapa minit je selepas minum air tu confirm terasa nak ke tandas.hahaha.Selamat mencuba !


Then, selesai je apa-apa yang patut terus bukak lappy (tu jelah kerja aku sepanjang cuti ni kan.hahaha).First sekali mestilah bukak Facebook.haha.
Tetiba ternampak pulak satu artikel,Nayati Shamelin Moodliar, seorang kanak-kanak lelaki warga Belanda berusia 12 tahun diculik sekumpulan dua lelaki di hadapan sebuah sekolah di Mont Kiara, lima hari lalu telah dijumpai dengan selamat. Menurut maklumat Nayati dijumpai pada pukul 7.30 pagi tadi di Rawang.


Motif penculikan belum diketahui dan masih dalam sesiatan.Herm,agak-agak kenapa ya budak kecil ni diculik?Dan dijumpai selamat?
Apa masalah si penculik ni?haha..Apa-apapun nasib baik semuanya selamat. :)



2 comments:

  1. hiii..sekarang ni nak berjalan pun rasa tak selamat..banyak betul kes culik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..culik xkire umur kengkadang yg tua pun boleh kena culik . . :)

      Delete

/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved dua-tujuh-satu.blogspot.com