Klik. .Click. .Klik . .

http://www.careeron9.com/

Iklan Jawatan Kosong

Monday 7 May 2012

No hard feelings.

Assalam. .


Sebelum tu,sesiapa mahu bersaing dengan aku untuk mendapatkan RM200 klik di sini .


Hari ni aku dengan cousin aku duk hang out .Heish, lama rasa tak hang out tengok wayang bagai..hee.
Sebelum tu,aku da bagi kat runner aku sample coklat yang aku buat.So, mudah-mudahan pandailah dia promote segala product yang nak dijual..hee XD


Cousin aku ajak pakwe dia (Indonesian) join sama dan aku macam biasalah sesorang jelah kan..haha XD (dorang ni ada konflik cinta sikit) hee..
Sesampai je Jusco, aku terus ke wayang dan berfikir terus berfikir nak tengok cerita apa.Heish,macam bosanlah pulak.Atas sebab cousin aku belanja,keputusan terus dibuat.'Berani Punya Budak' punya rezeki kali ni.Mula-mula rasa macam kelakar,tapi lama-lama macamlah bosan.


Duk sibuk tengah melantak,tetiba dapat call dari sesorang yang macam tak kenal tapi kenal.haha.Adehh,kawan mak aku rupanya..XD
Macam pelik jugak sebab dapat call dari orang yang berusia ni. XP Maaf,kakak.
Alhamdulillah,akak tu call sebab nak offer kerja sebagai officer .
Jadi kerani pun bolehlah kan sementara menunggu result..haha..Adeh,aku sakit
setiap kali cakap pasal result.Adeh,sakit lagi.hee


Alhamdulillah rezeki aku, kesian sesiapa yang mencari tapi masih tak dapat-dapat kerja sedangkan aku yang tak mencari ni dapat.Murah rezeki aku disebalik kehilangan cincin emas rotan semalam.. :(


Lepas jenjalan kitorang menyibukkan diri dengan bergambar.. XD


Sesaja..XD


Happy dapat kerja :)


Weiyh,aku malu. Macam tak percaya je.haha


Relax lah dulu,aku unstable state ni !


Penuh dengan konflik..Sadis ! XD


Haa,ni pakwe cousin aku punya kerja.
Bukan garfu je eh jatuh,malah sudu pun.haha
Tak tau apa masalah dia,serious ! XD


Buat adindaku Nadia,
Adeh, aku da termasuk jerat kau duk melayan lagu-lagu jiwang.Sengal !
Jangan pengaruh aku lah ! Aku sekarang ni no hard feelings ,belum tiba masa aku untuk hard-hard feelings ni.Please .












1 comment:

  1. di tag di http://szgiveaway.blogspot.com/2012/05/random-giveaway-by-yana.html

    ReplyDelete

/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved dua-tujuh-satu.blogspot.com