Klik. .Click. .Klik . .

http://www.careeron9.com/

Iklan Jawatan Kosong

Friday 4 May 2012

Post terakhir arwah Bob Kuman di Facebook.

Assalam . .

Adehh,kaki baru saja  elok selepas mengalami kesengalan dan terseliuh akibat kelasakan yang amat ketika tidur..haha.Macam tak percaya je pagi tadi bangun awal dalam pukul 5.30 pagi..haha..Tak lena tidur sebab pergerakan yang terbatas (akibat kaki sakit sangat)..hee..Alhamdulillah sakit tu hilang selapas diurut menggunakan minyak but-but dan tuam dengan air panas.

Cakap pasal sakit,tak taulah kenapa lately ramai betul yang sakit.
Heboh berita tentang Zizan yang dimasukkan hospital sebab mengalami kekajangan.Tapi semalam ada terbaca satu artikel kata,Zizan dah keluar dan mendapat cuti rehat 2minggu.
Apa-apapun semoga yang terbaik buat Zizan..Malam ni ada Super Spontan kan?..Agak-agak Zizan ada tak ye?..Bukan apa,seriously aku suka sangat dengan lawak beliau.Hee.Kelakar yang amat even sometimes tu dia agak over acting.haha.

Semalam,khabar Bob Kuman meninggal dunia menjadi bualan di setiap bibir ke bibir.Semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.Aminn..
Then, tadi terbaca artikel tentang post facebook Bob Kuman yang terakhir.


Bagi sesiapa yang mengenal arwah,halalkanlah segala yang telah diberi dan maafkan arwah sekiranya ada silap salah atau terkasar bahasa..
Mati tak mengenal usia dan tempat.Bagi yang sakit,kita patut bersyukur sekurang-kurangnya kita dapat peringatan-Nya.
Semoga hari ini lebih baik daripada semalam.. :)

No comments:

Post a Comment

/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved dua-tujuh-satu.blogspot.com